2006-2017  УГКМК
 













Інформація  щодо  роботи  із зверненнями громадян 

Інформація про роботу зі зверненнями громадян за третій квартал 2018 року 

Протягом ІІІ кварталу 2018 року управлінням Головного Каховського магістрального каналу здійснювався особистий прийом громадян, який відбувався відповідно до затвердженого графіка.

За звітний період надійшло 21 звернень. З них 1 письмове звернення, на особистий прийом звернулось 20 громадян. Всі звернення від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

У значній частині звернень громадянами порушувались питання щодо праці і зарплати; покращення стану водних об'єктів та інших питань.

Також громадяни звертались щодо отримання довідок про заробітну плату для нарахування пенсій, підтвердження трудового стажу.

По 21 зверненню надано відповідні роз'яснення.

Звернень від героїв та інвалідів ВВВ не надходило.

Інформація про роботу зі зверненнями громадян за другий квартал 2018 року 

Протягом П кварталу 2018 року управлінням Головного Каховського магістрального каналу здійснювався особистий прийом громадян, який відбувався відповідно до затвердженого графіка.

За звітний період надійшло 17 звернень. З них 1 письмове звернення, на особистий прийом звернулось 16 громадян. Всі звернення від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

У значній частині звернень громадянами порушувались питання щодо праці і зарплати; покращення стану водних об’єктів та інших питань.

Також громадяни звертались щодо отримання довідок про заробітну плату для нарахування пенсій, підтвердження трудового стажу.

По 17 зверненням надано відповідні роз’яснення.

Звернень від героїв та інвалідів ВВВ не надходило.

Інформація про роботу зі зверненнями громадян за перший квартал 2018 року

Протягом І кварталу 2018 року управлінням Головного Каховського магістрального каналу здійснювався особистий прийом громадян, який відбувався відповідно до затвердженого графіка.

За звітний період надійшло 11 звернень. З них 1 письмове звернення, на особистий прийом звернулось 10 громадян. Всі звернення від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

У значній частині звернень громадянами порушувались питання щодо праці і зарплати; економічної, цінової, інвестиційної, регіональної політики та будівництва, підприємництва; покращення стану водних об’єктів.  

Також громадяни звертались щодо отримання довідок про заробітну плату для нарахування пенсій, підтвердження трудового стажу.

По 11 зверненням надано відповідні роз’яснення.

Звернень від героїв та інвалідів ВВВ не надходило.

Інформація про роботу зі зверненнями громадян за другий квартал 2017 року

Протягом П кварталу 2017 року управлінням Головного Каховського магістрального каналу здійснювався особистий прийом громадян, який відбувався відповідно до затвердженого графіка.

За звітний період надійшло 21 звернення. З них 2 письмових звернення, на особистий прийом звернулось 18 громадян, через уповноважену особу звернувся 1 громадянин. Всі звернення від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

У значній частині звернень громадянами порушувались питання щодо праці і зарплати; економічної, цінової, інвестиційної, регіональної політики та будівництва, підприємництва; покращення стану водних об’єктів.  

Також громадяни звертались щодо отримання довідок про заробітну плату для нарахування пенсій, підтвердження трудового стажу.

По 21 зверненню надано відповідні роз’яснення.

Звернень від героїв та інвалідів ВВВ не надходило.

                                        Інформація про роботу зі зверненнями громадян за третій квартал 2017 року

Протягом Ш кварталу 2017 року управлінням Головного Каховського магістрального каналу здійснювався особистий прийом громадян, який відбувався відповідно до затвердженого графіка.

За звітний період надійшло 14 звернень. З них 1 письмове звернення, на особистий прийом звернулось 11 громадян, через уповноважену особу звернулося 2 громадянина. Всі звернення від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

У значній частині звернень громадянами порушувались питання щодо транспорту і зв’язку; економічної, цінової, інвестиційної, регіональної політики та будівництва, підприємництва; праці і зарплати; екології та природних ресурсів; покращення стану водних об’єктів.  

Також громадяни звертались щодо отримання довідок про заробітну плату для нарахування пенсій, підтвердження трудового стажу.

По 14 зверненням надано відповідні роз’яснення.

Звернень від героїв та інвалідів ВВВ не надходило.

                                       

Інформація про роботу зі зверненнями громадян за четвертий квартал 2017 року

Протягом ІУ кварталу 2017 року управлінням Головного Каховського магістрального каналу здійснювався особистий прийом громадян, який відбувався відповідно до затвердженого графіка.

За звітний період надійшло 21 звернення.  З них 1 письмове звернення, на особистий прийом звернулось 20 громадян. Всі звернення від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

У значній частині звернень громадянами порушувались питання щодо фінансової, податкової, митної політики; праці і зарплати; покращення стану водних об’єктів.  

Також громадяни звертались щодо отримання довідок про заробітну плату для нарахування пенсій, підтвердження трудового стажу.

По 21 зверненню надано відповідні роз’яснення.

Звернень від героїв та інвалідів ВВВ не надходило.

                                  

Інформація про роботу зі зверненнями громадян за 2017 рік

Протягом 2017 року управлінням Головного Каховського магістрального каналу здійснювався особистий прийом громадян, який відбувався відповідно до затвердженого графіка.

За звітний період надійшло 64 звернення. З них 8 письмових звернення, на особистий прийом звернулось 53 громадянина, через уповноважену особу звернулося 3 громадянина. Всі звернення від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

У значній частині звернень громадянами порушувались питання щодо промислової політики; економічної, цінової, інвестиційної, регіональної політики та будівництва, підприємництва; фінансової, податкової, митної політики; праці і зарплати; покращення стану водних об’єктів.  

Також громадяни звертались щодо отримання довідок про заробітну плату для нарахування пенсій, підтвердження трудового стажу.

По 64 зверненнях надано відповідні роз’яснення.

Звернень від героїв та інвалідів ВВВ не надходило.

                          







На головну