2006-2019 УГКМК
 













Інформація  щодо  роботи  із зверненнями громадян 

Інформація про роботу зі зверненнями громадян за перший квартал 2019 року

Протягом І кварталу 2019 року управлінням Головного Каховського магістрального каналу здійснювався особистий прийом громадян, який відбувався відповідно до затвердженого графіка.

За звітний період надійшло 18 звернень. З них на особистий прийом звернулось 18 громадян. Всі звернення від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

У значній частині звернень громадянами порушувались питання щодо праці і зарплати; економічної, цінової, інвестиційної, регіональної політики та будівництва, підприємництва; покращення стану водних об'єктів.

Також громадяни звертались щодо отримання довідок про заробітну плату для нарахування пенсій, підтвердження трудового стажу.

По 18 зверненням надано відповідні роз'яснення.

Звернень від героїв та інвалідів ВВВ не надходило.

Інформація про роботу зі зверненнями громадян за другий квартал 2019 року

Протягом П кварталу 2019 року Управлінням Головного Каховського магістрального каналу здійснювався особистий прийом громадян, який відбувався відповідно до затвердженого графіка.

За звітний період надійшло 31 звернення. З них на особистий прийом звернулось 27 громадян, через уповноважену особу було 4 звернення. Всі звернення від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

У значній частині звернень громадянами порушувались питання щодо праці і зарплати; економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва; покращення стану водних об’єктів та інших питань.

Також громадяни звертались щодо отримання довідок про заробітну плату для нарахування пенсій, підтвердження трудового стажу.

По 31 зверненню надано відповідні роз'яснення.

Звернень від героїв та інвалідів ВВВ не надходило.

                          







На головну